Naujienos

Traukinio mašinisto kabinoje Nr.2: trys pavojingos geležinkelio pervažos

2018-12-28
Kiekvienais metais geležinkelyje žūsta apie 20 žmonių. Dalis – dėl to, kad automobiliu, dviračiu ar tiesiog savomis kojomis išvažiuoja į reguliuojamą geležinkelio pervažą, nepaisydami draudžiamo (raudono) signalo.
15min žurnalistas pasiprašė į traukinio „Škoda“ kabiną pas patyrusį mašinistą Saulių Žiurinską ir iš arti stebėjo, kaip traukinio „pilotas“ įveikia pervažas, išsidėsčiusias kelyje Vilnius-Kaunas.
Kelionės pradžioje – trumpas instruktažas. Sužinau, kad traukinys turi juodąją dėžę, fiksuojančią mašinisto veiksmus. Kad maksimalus jo konstrukcinis greitis – 160 km/val. Tačiau leistinas greitis šiame ruože 120 km/val., o pakeliui bus daug greičio apribojimų.
Taip pat – kad mašinistas privalo dėvėti išmanią apyrankę, kuri nuolat tikrina jo budrumą. Jei S.Žiurinskas kiek ilgiau pasėdi ramiai, tuoj užsidega lemputė ir suskamba skambutis, prašantis nuspausti specialų mygtuką. Jei mašinistas mygtuko nenuspaustų, mašinisto budrumo sistema pati įjungtų švilpuką ir imtų staigiai stabdyti.

Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/saugukelyje-lt/traukinio-masinisto-kabinoje-nr-2-trys-pavojingos-gelezinkelio-pervazos-787-1079692?c=787